Aktuell tid och datum: 02:43 09/09 2010
Tillslut så blev de som det blev. SRS>M.Fyhr lämmnar SRS
Gå till tråd: Föregående | Nästa

Svara på ämnet
LFS.se > Team > SRS
Inlägg från Tråd
Citywidemicke
TR-organisatör

Reg. sedan: Sep 2006
Team: TPC
LFSW: Citywidemicke
LFS: TPC M.Fyhr
Licensstatus: S2
1 Inlägg Tillslut så blev de som det blev. SRS>M.Fyhr lämmnar SRS 04/02 2009, 20:49

Efter några års körning först med SHRA men det gick i graven och så körde JBW, Lotsi; Lister, M.Fyhr vidare med ett team som vi döpte till SRS - SerecerS.

Nu har jag betsämt mig för att gå ur detta team och börja köra för TPC istället.

Vill bara påpeka att jag fick ett mail från IRM att dom vill ha mig och tycker att det var ett bra upplägg som ni har och har varken sagt bu eller bä än till det.

Iallafall så hoppas jag SRS lycka till! och att jag lämmnar dom är ju att det är ju roligt att köra med team kompisar lite oftare.

EDIT Bäst att tillägga TPC har inte frågat mig utan det är jag själv som har frågat dom.

Regars Micke

Bli djurvän smek en mus

Senast ändrad av Citywidemicke den ons feb 04, 2009 10:15 pm, ändrad totalt 1 gång
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida MSN Messenger ICQ  Svara med citat   Rapportera till Moderator / Report to Moderator

Art

Reg. sedan: Aug 2007
LFSW: roobaaah
LFS: Art
2 Inlägg 04/02 2009, 21:11

Jahopp. Det var trevligt så länge det varade. Shrug
Lycka till!
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida MSN Messenger  Svara med citat   Rapportera till Moderator / Report to Moderator

Lister

Reg. sedan: Sep 2006
Team: SRS
LFSW: lister77
LFS: SRS>>Lister
3 Inlägg 04/02 2009, 21:23

Tråkigt men oundvikligt. Ha de gött i nya teamet Micke Thumb

Lotsipxes
Power-user

Reg. sedan: Oct 2006
Team: SRS - SweRacerS
LFSW: Lotsipxes
LFS: Lotsipxes
4 Inlägg 04/02 2009, 22:24

Tråkigt, men jag förstår dig Micke. En del av oss i teamet har inte visat oss mycket på banorna senaste halvåret. Lycka till i framtiden! Vi ses på banan!
Användarens profil Skicka personligt meddelande  Svara med citat   Rapportera till Moderator / Report to Moderator

LFS.se > Team > SRS
Hoppa till:
Svara på ämnet
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)
  Visa inlägg nyare än: