Reg. sedan: Sep 2008
LFSW: Holtti.jr
LFS: FLP/r Mike
Licensstatus: S2
1Lever alla?
17/03 2009, 22:12
Tjena grabbar!
Skulle bara kolla så alla lever. Har inte noterat några inlägg på länge. Skin till xrt kommer det något?
Denna torsdag blir nog inte bra för mig jag har grymt svårt (gillar inte bilen) att sätta någon bra tid. Behöver ha ett bra set om jag ska klara denna combo .
Ha det gött gubbar så ses vi ( titta i backspegeln ) __________________ Getting faster
Hojta till om du ser mig på servern har en ganska hyfsad men de sladdar mycket. Lotsi såh ja skall va med på söndagsrejset kul har inte sett han på länge för hans dator pajja. Lister har jag inte sett på länge ja gillar hans körstil allt eller inget och de finns inget mellan __________________ Torsdagsrace hemsida Nick Citywidemicke
Vart väldigt inaktiv. Inte vart sugen alls på o spela. Kanske blir lite ändring om det nån gång kommer en rolig combo =)
Sen börjar det ju bli väder för riktiga bilar o mc. Har nöjesåkt en hel del redan __________________ Garaget.org
Reg. sedan: Sep 2008
LFSW: Holtti.jr
LFS: FLP/r Mike
Licensstatus: S2
6
23/03 2009, 21:09
Lister skrev: Vart väldigt inaktiv. Inte vart sugen alls på o spela. Kanske blir lite ändring om det nån gång kommer en rolig combo =)
Sen börjar det ju bli väder för riktiga bilar o mc. Har nöjesåkt en hel del redan
Ja de e klart. Själv så börjar min säsong med motocross nu så jag kan inte vara med på varje tr. Jag tränar tis. tors .lörd med börjar i slutet på april. Dock bara som motionär men ändå. kommer köra när vädret är för tråkigt för motocross iallafall. Vi ses på banan grabbar __________________ Getting faster
Lever gör jag. Dock blev frånvaron från LFS längre än beräknat eftersom det aldrig dyker upp någon ny patch.
Men jag gissar att den kommer nu på fredag eftersom jag, efter en highsider i lördags, tillfälligt är enarmad och har svårt för att styra både riktiga och virtuella bilen.